7 listopada 2010

Karteczki w klimacie sepii...

Jestem zachwycona nowym tuszem "Tima Holtza" i pięknym stempelkiem. Wyczarowałam takie oto karteczki w jednej tonacji. Kwiaty zrobiony wg przepisu Finnabair i Sasilli. Jest ich trzy ale dziś pokarze dwie. Trzecia musi jeszcze poczekać z ujawnieniem.

Materiały: tusz "Distress Ink Walnut Statin" oraz stempelek "Paintable Clear Stamp Pebble" Prima Marketing z  craft4you, stempelek We R Memory Keepers - 2step - Berry oraz brązowy tusz z scrapcompl
detale w galerii picasa
Niestety w taką pogodę bardzo słabe zdjęcia wychodzą co się nakombinowałam...

5 komentarze :

Bossskie są!!!
Udało Ci się uzyskać świetny starociowy efekt :)
Kwiatki... superowe :D
:*

Zachwyt widać gołym okiem!! I mnie też się udzielił! Piękne kwiaty, piękna kompozycja!
Przejrzałam też poniższe posty - bardzo mi się podobają Twoje prace! Świetnie wykorzystujesz drukowane motywy (matrioszka mnie zauroczyła), a kartka "szczęścia" jest cudna i nagroda za nią w pełni zasłużona!!!

prześwietne karteczki :)a i do porzednich postów zajrzałam - album jesienny rewelacyjny jak i matrioszka a na widok pudełeczka na chrzest oniemiałam, piękne prace tworzysz....
pozdrawiam.

bardzo oryginalny pomysł, świeże wykonanie i wspaniała inspiracja dla znudzonych tradycyjnymi kartkami:):)

Piękne te karteczki! I wcale nie ubogie mimo jednoego koloru, a niezwykle delikatne i eleganckie dzięki temu!