19 lipca 2011

Złote jabłuszko...

Tym razem powstało złote jabłuszko ze złotymi motylkami. Magnesik na lodówkę dla zbieraczki magnesów. Teraz ma bardzo nietypowy. :) Złoty efekt poprzez złoty perfect pearls i motylki ze złotego połyskliwego papieru. Miał być inny wyszedł inny ale bardzo mi się podoba i jubilatce też. Idealnie wpasował się w złote wyzwanie Craft4You.

Materiały:  papier "Tajemniczy Ogród 9" z Galerii Papieru, szpileczka z Świat Pasji, tusze  z scrapcompl, dziurkacz MS - Branch  z ArtPasje, Perfect Pearls - Perfect Gold z scrapki.pl
detale w galerii picasa

5 komentarze :

Niezwykle oryginalny i efektowny!

lodówka już nigdy nie będzie taka sama...:):) rewelacja! :)

Witam :) Twój blog jest dla mnie inspiracją dlatego też pozwoliłam sobie na przyznanie Tobie wyróżnienia :)
Zapraszam
http://rumiankowyswiat.blogspot.com/2011/07/wyroznienie-od-darii.html

O i ja także chciałam Cię wyróżnić,choć widzę że osoba powyżej mnie wyprzedziła:)
Zapraszam i do mnie