25 listopada 2011

CraftHouse TOP 5 #2

Następna edycja TOP 5 na blogu CrfatHouse. Tym razem tematem jest:

5 moich najpiękniejszych wydarzeń w moim życiu
do "oscrapowania" w dowolnej formie

Kiedyś dawno temu, przez przypadek trafiłam na blog Joanne. I wsiąkłam na całego, jej LO mogę oglądać godzinami. Są fenomenalne :) I pod wpływem jej twórczości powstało takie oto LO.


Moje najszczęśliwsze chwile opisałam na wyciąganym tagu. :)
Materiały z których powstał przedstawiła Basia na blogu CraftHouse. Więcej szczegółów zdjęciowych można znaleźć w picasowej galerii.
 Praca zgłoszona do wyzwania#17 - z kieszonką na blogu wyzwaniowym Scrapki.pl.

6 komentarze :

to ten skrap jest niesamowity,ale to już ci pisałam :* buziaki kobieto,która czyta moje narzekania :*

przepiękny! ciężko jest oderwać od niego wzrok :)

Przepiękny scrap. Zachwyca i kompozycja i kolorystyka. Świetna praca!