27 listopada 2011

Słodziak...

  Przepiękne zdjęcie pewnego "słodziaka". Czekało 2 lata na pomysł i wykonanie. To zdjęcie wyjątkowo mi się podoba. Kilka razy go wyciągałam i chowałam czując że to jeszcze nie ten moment na ozdabianie go.
  Tym razem było inaczej. Doskonale wiedziałam jak ma wyglądać. Inspiracji dostarczyły mi trzy wyzwania. Lemonade Challenge #31 - pokazujemy twarze - mój "słodziak" pięknie prezentuje swoją buzię. Ramka jest prezentem urodzinowym, nie mogło zabraknąć więc słodyczy. Jest i czekoladka pięknie zapakowana. I ty przyszło mi z pomocą wyzwanie nr 12 ogłoszone przez Scrap Pasję - "Słodkie chwile". Kolorystykę podpowiedziało mi wyzwanie Scrap Cafe - "C jak czekolada". Jest słodko, z budką, dzwoneczkiem i potworkami o jakich marzył mój "słodziak". Niektóre elementy i literki spsikane Glimmer Mistem, by pięknie się mieniły

A oto rameczka prezentuje się tak:

Materiały: papier "Vine yard" - papier 4, " At the seaside" - papier 08, stempel motyl  z Lemonade,  ozdobniki tekturowe  ze Scrapińca,  papier "Nadziewana czekolada" 3, kwiatki "Primy" brąz oraz elementy do wycinania z ScrapPasji , tusze  i preparat glosy, puder do embossingu distress - walnut stain z scrapcompl, papier S.E.I z serii MonsterVille , woskowany sznureczek, dzwoneczek ze Świata Pasji tusz "Distress Ink Walnut Statin" oraz literki  z  craft4you , kwiatuszki żółte  z Scrappo, Perfect Pearls - Perfect Gold, Glimmer Mist - Yellow Daisy z scrapki.pl, dziurkacz MS - Branch  z ArtPasje
 
detale w galerii picasa

9 komentarze :

ale słodki ten słodziak :) śliczna rameczka!!!

Ale super kompozycja! A gdzie można kupić taka mini sztalugę?

cudowności, Asiu, jestem pod wrażeniem Twoich przestrzenności.

Super pomysł i ta czekoladka jako element ozdobny :)

Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap Pasji :)

świetne te wyskakujące zewsząd stworki :)

Słodziak faktycznie wygląda słodko :)
Ramka oszałamiająca, ogromnie mi się podoba! Brawo!

Ale słodziak :)
Dziękujemy za udział w wyzwaniu SCRAPCAFE.

Świetna oprawa ulubionego zdjęcia, faktycznie słodziak z Niego :)
Dziękuję za udział w wyzwaniu Lemonade :)