20 grudnia 2013

TAGI 2013 #12

Patrzcie jak szybko minęło dopiero pamiętam moje pierwsze rozterki przy pierwszym Tagu.
A tu koniec :( - Tak tak mówię o Naszej Tagowej Zabawie.
20  grudnia, godzina 20:00 i nadeszła chwila...
I ostatni....


Tag zimowy..
Mroźnie ale nie świątecznie...
 

Czyli wykonujemy tag bardzo zimowy, mroźny, kolorystyka dowolna. 
Zależy mi by było 'czuć' od niego mrozem, zimnem, chłodnym, styczniowym porankiem. 
Ważne jest by nie dodawać elementów, które kojarzymy ze  świętami!!!

Przepis:
  •  Bardzo zimowy, mroźny,
  • Kolorystyka dowolna,
  • By czuć od niego mrozem, zimnem, chłodnym styczniowym porankiem,
  • Nie dodawać elementów które kojarzą się ze świętami .
Jest mroźnie i zimowo ...




A oto cała moja tagowa kolekcja:





Zapraszam Was na blog Ekipy Tagowej 2013.
 Obejrzyjcie każdy są przepiękne i wyjątkowe.



Na zakończenie chciałabym podziękować Wszystkim uczestnikom Naszej zabawy. 
Strasznie fajnie było oglądać tak wspaniałe prace, ileż inspiracji !!! 
 Gratuluję wytrwałości (sobie także ;))



14 komentarze :

Świetny tag,od razu skojarzył mi się z zasypanym śniegiem lasem

Cudo kolejne :-))) Uroczy bałwanek :-)))

Świetna mini choineczka ! Cudeńko !

cudny tag!!! będzie mi bardzo brakowało Twoich maleństw:)

Cudne kolejne maleństwo, dziękuję za wspólną zabawę

Ależ urocze i drobniutkie detale, prawdziwe cacuszko!

Jak zwykle - REWELACJA! Zawsze mnie u Ciebie zastanawia ileż to można zmieścić na takim maleństwie!

Zimowe cudo! Życzę Ci równie białych świat w rodzinnym gronie :)

Śliczny,zmrożony grubasek- aż chciałoby się dotknąć i nacieszyć oczy każdym szczegółem.
Wesołych Świąt!

Mroźne maleństwo!No i ten mini mini bałwanek :)
Dziękuję za wspólną zabawę!

Prześliczne kolejne maleństwo i wspaniała cała kolekcja! Szczęśliwego Nowego Roku :)